Jag hade tänkt vara ambitiös..

Och skriva en massa om året som varit, det fantastiska 2008.
Men jag orkar inte.

Jag är trött, lökig, seg och ganska tjock idag. (snälla snälla, kan det inte lägga sig till imorgon? - Låt mig vara så där snygg som jag kan vara ibland just imorgon)
Sen på torsdag kan jag gå tillbaka till vanliga Emma, no probs.
Just nu försöker jag bara få tiden att gå... 00:30 börjar Traffic.
Har kollat på American pie (någonting)... massa annan tv, druckit snaps och cider.. Tiden går så sjukt sakta.

Jag funderar fortfarande på vilken kaka jag ska baka.. vi får se. (mamma lovade att hjälpa mig)
Ska hem till mammas bror och dricka glögg, städa och göra mig fin.

Imorgon ska det ätas god mat och dricka vin..
Fira att 2008 är över och att 2009 börjar!
Jag ser fram emot ett nytt år.. (kommer bara tillbringa 10 månader i Sverige, kanske mindre om jag har tur)
Men men, det får vi ju se senare..
Livet erbjuder det som tas.

Godnattminavänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback