Jag insåg precis..

Att jag sett fel på vågen.. eller snarare räknat fel.
Det är nätt och jämt 4 kg.. vilket kanske inte är så konstigt.
Speciellt inte om man tittar i min hals, jag kan inte minnas när den var så här fruktansvärd.
När ska jag hinna med allt? När ska jag hinna köpa julklappar?
Träffa alla jag ska träffa innan jag åker?
Ringa alla samtal o.s.v.
Jag som måste ta min sista spruta på torsdag.. vet dock inte om man kan ta twinrix tillsammans med penicilin? :/
Gahhh... jag som hade så många mysiga planer.
Ingen kommer ju vilja träffa mig heller.. det är ju störigt också.
Jag får väl leva i ensamhet hela jul, nyår å fram tills jag åker.. (om jag ens får åka? :O? ) -suck-

Jag är trött å hungrig.. jag får inte ens ner choklad.. å choklad kan jag alltid äta :O
Jag får ner lite te och yoghurt... kul diet?
Nu kanske jag kan köpa mindre kläder sen då? ;)
Som sagt, det finns alltid något positivt med det negativa..

Just nu kollar jag på top model, och jag lär väl sitta framför tv:n hela kvällen.. försöka att inte svälja och att inte röra mig.
Lycka till.

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback