Jag orkar inte skriva..

Idag har jag varit sjukt seg.
Jag har inte orkat skriva i min blogg :O

Idag vaknade jag ändå i hyfsad tid, gick upp och la mig i soffan för att kolla tv.
Pratade lite med Gabriel - han berättade om rummet vi ska bo i och liknande. Tydligen 200 rum och 200 studenter. Intressant.
Jag och mamma begav oss till familia (körde först hem Carina&Kallis bil) för att handla en ordlista, gympaskor samt lite "bra att ha när du reser" saker på apoteket.
Så tror det eller ej, gympadojor.. mitt första par sedan jag var i Polen för snart 2 år sedan :P
(om man inte räknar med mina träningsskor)
Dessa ska jag förhoppningsvis kunna ha användning för nere i kenya när jag slåss med lejon och springer maraton :)

Om jag har tur kanske jag rent av ser ut som en elitidrottare när jag kommer hem?! ;)

Imorgon ska jag sova länge, baka en kaka och göra mig fin :D
Ikväll är det först CSI och sedan sista avsnittet av Traffic.
Sista natten på detta året.. känns inte direkt speciellt.
Året har gått fruktansvärt fort. - Antar att detta borde vara ett av mina mest händelserika år någonsin.
För så mycket som jag upplevt känns i princip omöjligt.

Jag, mamma och pappa satt nyss och kollade lite gamla filmer (från att mamma var i min ålder och mina 2 äldre syskon) Tyvärr gick lampan i sönder precis när jag valt att offra min kväll på detta.. så ja, nu offrade jag mig helt i onödan.
Snart mat, sen blir det tv.

Puss&Godnatt

           - only six days left.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss..o gos..<3

2008-12-31 @ 01:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback