Kvällen..

Hrm.. den har kanske inte varit den bästa.
Är trött, sliten och jag har ont.
Idag putsade jag dessutom silverbestick med kopparåmässing rengöring! SMART!
Det skööna är dock att jag får gå å lägga mig tidigt, plus att jag slipper stängningen..
Nu ska jag jobba fre (städ+disk), lör (städ), sön (städ), mån (LEDIG), Tis (städ+ disk), ons (städ), tors (städ+disk), fre (städ), lör (städ+disk), sön (städ)... efter det är det antagligen bara städ den sista helgen :)
YEAH!
Efter det ska jag vara ledig fram tills den 24 februari ! yeah.. :P

jag är trött.. ingen rolig är på msn heller, så jag bör nog sova...
Har tänkt en massa idag också. jag och Malin är bra tänkare! Vi passar bra ihop :P
Utöver det börjar jag märka av vissa saker som kanske inte alltid är så bra..
stress kan tydligen vara dåligt också? ;)

Usch nej, nu blir det lite slö surfande samt slö tittande på tv.
Puss och Godnatt


Ps: Denna bild är lite kul Ds:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback