MAT!

Jag är så sjukt hungrig.
Har inte ätit på 2,5 dygn.
Jag vill ha en fet biff, med sås å sallad.
hamburgare, pizza..
Ja, vad som helst.

Min mage kurrar och jag vill ha mat NU!

Idag har jag skickat iväg ett mail till en tjej som jobbar inom missionen i Kenya, i Nakuru ca 16 mil från Nairobi.
Kanske kan man åka dit ett tag och hjälpa till med något? :) hade varitväldigt kul.

Imorgon kommer Frida hem till mig, hon brydde inte sig om att jag kvar sjuk.. (vi hade ju inte direkt tänkt hångla?)
Gahh.. jag kan inte sluta vara sur nog på min hals.
Jag ville verkligen inte vara sjuk nu.
Jag hade sett fram emot denna veckan sjukt mycket.. :( BLÄ!
Nu kommer ju resten av tiden bli betydligt mer intensiv.. (iallafall om jag blir frisk innan jag ens åker)
Får väl se om det finns någon som ens vågar träffa mig..

Nu vill jag ha MAT! - mamma gör just nu kyckling, ris och curry. (kan ju försöka få i mig lite ris å sås)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback