Mysigt!

Godkväll mina damer och herrar.
Idag har jag varit ledig :)
Denna dag har jag spenderat på följande vis:

Gick upp och tog en dusch.. somnade efter det i pappas säng!
Vaknade igen och bytade om.
Åt frukost vid 12 och åkte med mamma till Familia.
Vi kollade lite julklappar samt att jag shoppade SKOR!
(blev också ett diadem till nyår, nagellack å en lite annat.

Efter Familia åkte vi vidare till HBG.
Där gick vi på lagehouse.. där jag hittade ytterlgare en liten present.
Tyvärr blev jag knappast klar med mina julklappar(som jag hoppats) men har åtminstone ett hum om vad jag ska köpa :P
Hittade också väldigt fina byxor samt en skit snygg kofta som jag verkligen vill ha.. överlägger dock hurvida jag har råd att lägga 1200 kr på mig själv eller inte ! ;)
Jag måste fundera på det!

Ikväll har jag dessutom haft en väldigt trevlig kväll :) Var väldigt mysigt och behövligt ! Jag hoppas vi gör om det snart!


Nu sitter jag på jobbet med godis å ramlösa.. Har precis kommit iordning med mina saker.. rum 110 ska ju trots allt vara mitt hem denna vecka framåt.. och förmodligen lite till!
Tänkte försöka skriva lite varje dag..
Imorgon kommer jag nog jobba sjukt mycket : Antagligen nästan 18 timmar i sträck.. fast på tre olika jobb!
Just nu pratar jag med Jimmy och sen ska jag väl sova!

Godnatt å Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback