Påväg till jobb nummer 3.

Kom precis hem(till mitt hotellrum) från jobb nr 2.
Jag tycker väl att det gick bra :)
Lite mer pengar tjänade. I need them!

jag funderade tidigare över om jag är arbetsnarkoman eller girig?
Jag ÄLSKAR pengar, men jag jobbar mer än gärna för dem.
Jag tycker om att jobba! =D
Klockan 19 börjar jag mitt disk jobb och slutar antagligen vid 24 något?
Imorgon börjar jag jobba 6.30 igen.. på samma sätt som resten av veckan.
Nästa vecka däremot är jag ledig på måndagen :P Och jag börjar inte förens kl 10 på tisdagen (sen att jag ska ha tre jobb den dagen precis som idag är en helt annan sak :P)

Jag trivs ganska bra med livet just nu :)
Jag ser fram emot julen.. Jag har massa kompisar som jag faktisk umgås med.. eller iallafall försöker.
Jag träffar personer jag verkligen trivs med..
Jag är glad :)

På ett sätt tar det emot att jag ska åka om en månad.. en del av mig vill stanna kvar och se vart allt kan leda till.
Känns som om när jag åker, kommer jag gå miste om saker jag nog egentligen velat ha!? (kan man säga så?) haha..

Usch nej, nu borde jag göra mig iordning (och egentligen borde jag börja äta mer mat! Jag äter typ ingenting längre.. förutom godis..)
Det kan ju vara därför min kropp förfaller.. i en kombination med maten och att jag inte kunnat samt har tid att träna :/
SUCK!
dessutom har min tuttar växt igen! - Om ni inte tror mig kan ni ju fråga min vanliga storlek :P
Som tur är verkar det bara vara brösten som växt.. än så länge!

Hoppas alla får en UNDERBAR kväll/natt för det ska jag ha i disken.. och efter det i min sköna hotellsäng med duntäcke :D

GODNATT - nu måste jag byta om!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback