Ps: jag älskar dig.

När jag läste boken, grät jag i princip hela tiden. Under hela vår resa till Prag var jag tårögd.
Just nu har jag tittat på filmen.
Den var helt okej... (och jo jag grät igen)
Jag är så fruktansvärt sårbar när det gäller filmer och tvserier.
SKÄRPNING!!!

Igår insåg jag en massa.. (eller snarare idag, igår var jag för full haha)
Jag vet att jag saknar något.
Varje dag försöker jag fylla mitt tomrum.. och det fungerar för en stund.
Jag saknar det.
Igår fick mig att längta ännu mer.. eller så var det imorse.

Imorgon ska vi åka till släkten igen.. Det är i princip bara jag som är singel. KUL!
Men samtidigt, vem bryr sig? ;)
Jag trivs.
Folk imponeras av mig.
Jag har nog aldrig varit så uppskattad som nu.
Det är svårt att förklara.. men det känns att något händer.

Jag vet att jag nog umgås med fel personer.. jag blev dessutom varnad imorse.
Men samtidigt så trivs jag. Jag har kul och jag vet mina gränser.
Dem överskrider jag INTE.
Jag är ledsen att jag ska åka så snart, det finns en del saker jag skulle vilja göra innan.
Men vi får se.
Allt har en mening?

Nu ska jag fortsätta min film/mys/slappekväll med systeryster.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback