Romantisk middag.

Kom precis hem från en romantisk middag med ljus, god mat och flädersaft...
tillsamans med Malin ;)
Tog en sväng om hem till henne efter jobb och drack kaffe samt snacka skit (för det gör vi ju aldrig)
Så idag blev det ingen vila inte :P

Nu börjar jag jobba om en kvart igen, och det ska väl gå bra hoppas jag..
Dagen har gått fort idag :)
Har dock väldigt ont i min axel och nacke.. och tabletterna (som skulle fixa det) är slut!
har en del att fixa nu ikväll också.. la märke till att jag du dubbelbokat mig inför nästa fredag.. attans.. :/
Men förhoppningsvis har jag redan fixat det =D

Ikväll ska jag tänka på Malin (som nog ska få till det med Kalle) I want to know everything :P

NU blir det jobb (som ni ser hhittade jag mitt tidigare inlägg!)
Ps: tack Emma för att du fixade lucia :) Du är bäst Ds:

Kommentarer
Postat av: Emma

Lugnt, det var inte så svårt.. Gjorde det på arbetstid igår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback