Sämsta möjliga.

Trots att dagen började väldigt dåligt.. eller ja, jag kan skratta åt det nu. Jag var väl mest irriterad så att säga..
så slutade dagen helt okej ändå :)
Kom precis hem från en heldag i stan tillsammans med Malin och Johanna.
Vi har hunnit med en hel del, dock inga julklappsköp (det ska jag göra imorgon)
Förutom det så bröt jag nog det mesta jag lovade..
men det skiter jag faktiskt i. - Vänner måste gå före.

Vi har kollat i affärer, ätit mat och druckit öl :)
Egentligen finns det alltid massor att berätta, speciellt när man umgåtts med Malin en hel dag.. men jag orkar inte :P
Ser dock ut som att jag ska åka till väla med Malin imorgon.. :D
Det är dessutom lilljulafton, vilket innebär en massa folk här hemma. Jippi? Nej.
Jag känner mig inte speciellt social.

Idag har jag varit ganska tyst och tillbakadragen.. Jag funderar en jäkla massa.
Jag kan liksom inte förstå (vilket gör mig vansinnig)
Att prata med Malin och Johanna gjorde dock saken bättre :)
Däremot kunde jag inte bryta mina löften helt så det innebär att en hel del frågetecken återstår.

Jag är trött och har huvudvärk. Jag vill sova, men är inte speciellt trött.
Jag vet inte vad jag vill göra egentligen.
Jag vet inte vad jag känner, tycker, vill eller ja någonting faktiskt.
Min matlust har börjat komma tillbaka lite.. även om det dröjer långt in på dagen innan jag äter.
Känner inget sug eller intresse.

Jag är trött.

Däremot ser jag framemot de kommande dagarna.
Jag hoppas på mysiga dagar och en jäkla kul kväll på torsdag :)
Först ska jag hem till Charlotte&David och sedan vidare ut.. Funderar faktiskt på att åka till Helsingborg på kvällen.. Malin and the gang :P
Men vi får se, antar att det inte kommer bli en snäll kväll. haha
Funderar på om jag snart ska sova.
Såg dessutom Foppa å hans bror idag.. brodern hälsa, inte Foppa.
En glad överraskning var Erik, Robin och Viktor! Man saknar de allihopa :)
Verkar som Uppsala blir av ändå?

Godnatt?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ett tips till dig är att Jag, Linnea, Lina, Lida är ute i Ängelholm på torsdag och Tessi kommer vara där :) Bara så du vet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback