Skönhetssömn.

vaknade nyss, fick sovit en timme iallafall :)
Eva ringde nyss upp så jag ska inte börja förens halvåtta (allt va tydligen försenat)
Nu sitter jag här utan något att göra..
Ska kolla lite på tv och sen gå ner och dricka lite kaffe.

Kollade nyss en liten snutt på "unga mödrar".
Vet inte vad man ska säga om detär egentligen..
usch?

Nyheterna är inte direkt uppmuntrande heller..
145 000 människor kommer att bli arbetslösa inom två år!
9 % av befolkningen kommer alltså vara arbetslösa.. främst ungdomar mellan 20-25 år samt invandrare..
Förhoppningsvis ska det ändras 2011, och då blir det arbetsbrist. Okej?
Jag är överlyckligver över mitt "skitjobb" :) Jag har åtminstone tillbaka det när jag kommer hem.
Efter det blir det väl antagligen plugg vilket innebär 5 års studier..
Kanske slipper jag krisen?

Nu blir det nyheter, sen ner så jag kan få mitt älskade kaffe :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback