Släkt och byte av klänning.

Vakna för en liten stund sen av att Malin ringde :) Hon ville veta lite om i torsdags (a) plus att hon mådde MYCKET bättre nu!
Jag ska nu äta lite (kanske?!) sedan bege mig till Familia (jag hoppas de har kvar min klänning) och kanske köpa mig ett par byxor :) I need that!
Senare ska vi åka till Kristianstad igen.. på Gåsmiddag. Det är för att minnas våran farmor som annordnade det varje år <3
Blir en kortis idag, dels för att jag inte har n¨ågot att skriva, samt för att jag är trött!
Ska kanske träffa Gustav idag också, han är trots allt hos Lelleh, vilket innebär att man måste passa på!


Lycka till med all shopping, och till er som är smarta nog att stanna hemma!
NJUT av ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback