Slut.

Gahh... jag blir så jävla trött.

Egentligen är det kanske inget.. men det blev helt plötsligt det :o/
Från att allt var bra till att det gick åt helvete på ungefär 10 minuter..
Fast jag antar att det krävs mig för att lyckas?
Jag vet inte om hon kanske gjorde mig en tjänst.. men jag hade precis börjat tycka om det.
Det kändes inte som allt annat.
Vi var påväg mot tillit. - men den försvann.
I vilket fall så är jag hemma nu, och jag lär nog inte åka tillbaka..

Ska in till stan om en timme och träffa Malin och Johanna, jag orkar inte vara hemma nu.
2 meningar, och det går inte att diskutera.
Synd att detta val inte kan rättas till med ett förlåt.


Slut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad händer Emma, detta låter inte så bra.. Finns här om du behöver det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback