Söndag :)

Jag är äntligen hemma igen för första gången på en vecka (dock ska jag snart bege mig någon annanstans)
Sitter och pillar lite med mina konto och pengar.. beställningar och överföring.
Massa krågel.
Problemet är att jag inte vet när jag ska hinna göra allt?
Jag antar att en sådan sak som köpa julklappar får ske den 23 dec? När jag fått nya pengar :/ suck.

Har iallafall pratat med Gabriel och allt ser ut att lösa sig på det hållet iallafall..
Nu får jag bara hoppas att mamma kan skicka pengarna till honom imorgon :)

Jag är iallafall trött och hungrig och jag måste packa ihop mina saker inför ikväll och imorgon..
(jag hoppas ju fortfarande på att jag ska göra något trevligt imorgon) :D

Sitter här och degar när jag borde göra något vettigt, är dock trött och min axel gör ont.. tror faktiskt att jag är lite hungrig också.. *funderar*

Nejfan, har ändå inget kul att skriva idag så... jag ska nog bege mig.
Här kommer en bild på mig och Gabriel!

I'll see you soon hun :P (and that's the same for u "wink", you just have too!) haha

Blev samma som vanligt!
de andra är ju på min andra dator (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback