Sovmorgon...?

Nja, kanske inte.
snarare stressad ner får rummet till jobbet en halvtimme försent!
Usch och fy.. det vill jag inte vara med om igen :/
Imorgon ska jag ställa klockan ännu tidigare..
Dagen har varit bra men seg.. ojoj! Jag  vill sova...
Idag har varit en tänkar dag.
Måste nog få ut mig lite sen..
Det känns som jag kommit fram till en hel del saker :P

Usch, klockan 18 börjar jag jobba igen och innan dess hade jag tänkt sova samt duscha :)
FÖRST ska jag äta upp mitt godis....
Jag har fått tjejproblem idag... vilket jag väntat på...  (eller ja, det gör man varje månad(a)
Dock hade jag blivit förvånad å ja, nästan religiös om den avstått just denna månad..
jag hade då antagligen varit "den nya utvalda jungfrun" hehe...Det hade ioförsig varit ganska coolt!
I vilket fall, detta innebär att jag är trött har ont och tycker allmänt synd om mig själv.. (detta sker (tack gode gud) endast 12 ggr om året!) Därför tröstäter jag mitt godis istället för mat (det jämnar ut sig på så sätt)

Jag har också kommit på att jag ska SLUTA skicka sms.. Jag blir lika arg varje gång som folk inte svarar!*grr*
Jag vet om att alla männskor inte anser det vara det bästa kommunikationssättet, Men enligt mig är sms underbart :)
I vilket fall.. så händer detta ständigt :P Jag är nog ganska ointressant.. eller jobbig (jag föredrar inget av det, utan snarare nyfiken och mån om mina vänner xD)

Jag tänker nu skriva två nya inlägg.. det ena om en sak jag funderat på idag, och det andra är dagens dikt.

Väl mött, er trogne vän Emma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback