Spricka.

Har nyss slutat på jobb och det är så fruktansvärt skönt att lägga sig i sängen! (sitter gör jag dock)
Har verkligen tänkt sova två timmar innan jag börjar jobba igen..
Jag hoppas att det inte blir så sent ikväll :/ Fick sova ungefär 4 tmmar inatt.
Men det var värt det ;)

Hade min andra romantiska dejt igår.. Fast denna gång med vin istället för flädersaft.
Iallafall jag och Malin (som var min dejt) gick till ica och handlade lite.
Gick hem och gjorde mat! Wokgönsaker, kyckling och kokosmjölk!
Till detta drack vi först öl och sedan några glas rödvin :) Mycket trevligt.
Slutligen kollade vi på "Mamma mia" (vilket var vår plan från början)... den blev klar vid tolv ungefär (så länge snackade vi skit)
Slutet på kvällen blev en välförtjänt dusch :)

idag har jag mest varit trött och lite grinig.
Mina händer och fötter är fruktansvärda.
Förhårdnader, torrt, glagar, sår och sprickor.
Det gör ont i hela mig.
Mina händer har alltid varit så fina och välvårdade, vilket jag alltid varit glad över.
Mina fötter har aldrif varit hårda eller spruckit... nu har jag en djup spricka på ungefär en centimeter p min högra fot. AJ!
Jag fattar inte ens hur det r möjligt...


Imorgon är det iallafall fredag och fest!
Plus att det bara är 4 dagars jobb kvar (om jag inte räknar med nästa helg)
Det är dessutom julfest på jobbet den 17.. funderar på om man kanske ska gå dit?
NU tänkte jag iallafall titta lite på tv samt försöka sova.!!


Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback