Trött och sliten.

Fy tusan vad trött jag varit idag.. och seg.
Utöver mitt hektiska schema fick jag idag dubbla uppgifter.
Hon som är fast anställd har blivit sjuk och kommer antagligen vara ledig i några dagar... så nu ska jag göra hennes jobb också..
jobbade till fyra idag och börjar igen klockan 19.
Innan dess tänkte jag försöka sova.. även om jag haft svårt för att somna de senaste dagarna.. :o/
Jag känner mig också lite hängig.. Jag behöver något kul =D
Vet fortfarande inte vad som händer imorgon förutom jobb.. om jag inte ska iväg stannar jag nog kvar på jobb och segar.
Men hoppet är ju det sista som lämnar människan... ;)

Ligger nu i sängen med en morgonrock och funderar på att duscha.. men innan eller efter min sovstund?
Efter är ju fräschast, men vet inte om jag orkar?
Hade tänkt ta hand om mig lite.. raka benen, använda lotion å duscha VÄLDIGT länge. Gratis vatten ju :)
Detta rum jag bor i kostar 1050 :- per natt... är tur man inte betalar :P

Min axel + nacke är i princip paj nu.. Jag har sjukt ont.
Kommer ju att få vara ledig på måndag trots allt, chefen tyckte synd om mig.. haha, ska bli ganska skönt :)
Jag kommer nog få jobba några fler dagar sista veckan.. men då är jag ensam..
Men pengar är pengar..
Nu ska jag försöka sova och efter det duscha.

Jo förresten, idag är det exakt en månad tills jag åker...
Jag är nervös. (för en hel del saker)

Puss å godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha en trevlig helg iallafall! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback