Usch.

Varit ledig idag.
Orkar inte ens prata om dagen idag.

Har iallafall fårr köpt en klänning till nyår samt skickat pengarna till Kenya :)
Bjöd Jimmy på lunch idag.. han behöver äta upp sig lite! (du gör mig orolig)!!

Just nu sitter och lyssnar på katy perry, hon har gjort en hel del bra låtar!
Har redan packat inför veckan, och så fort mamma och pappa kommer hem ska jag tillbaka till jobbet..
börjar ju trots allt imorgon kl 6.30.
Jag ser faktiskt fram emot att bo på hotellet en vecka till.. jag orkar inte vara hemma.
Och jag orkar inte höra alla människor hela tiden.

Jag är på ett sätt glad att jag ska åka.
Idag är jag mest irriterad och trött.
Vem har rätt att dömma mig?
Ingen känner mig.
Låt mig hellre vara då.

Jag är trött.


Imorgon kommer bli hemsk.. Jobbar mellan 6,30 - 23,30 konstant.
Även den dagen kommer ta slut, det är huvudsaken.

Saker blir helt enkelt inte som jag vill.
Jag gör inte mig själv rättvis. Jag orkar inte se människor besvikna ansiktsuttryck.
Deras medlidande blickar.
Jag mår bra.
Att jag skulle klaga, just nu?! Det vill jag verkligen inte..
Det finns så många människor i min närhet som mår fruktansvärt dåligt.
Jag själv, jag har det mesta. Allt som sker är mitt eget val.
Jag jobbar mycket(hela tiden vilket är mitt eget val), jag är singel(mitt eget val), jag har ingen bil (mitt eget fel), jag ska iväg (mitt eget val, mina pengar) !
Jag kan fortsätta i all evighet...
Ja, jag känner mig ensam. Nervös. Lämnad. Förvirrad. Ont.
Men såhär när julen närmar sig så inser man att det inte spelar någon roll.
För jag är nog inte redo än.
Jag är också sårbar.
Jag är också mänsklig. /även jag/

Nu har jag fått babbla helt i onödan igen.. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback