Utgång?

Sitter med släkten nu igen..
Har ätit god mat och druckit god drink+vin.
Just nu funderar jag på att gå ut när jag väl kommer hem.. (visste låter det fint :)
Känner mig fit för fight efter att ha varit på Familia, Väla och i HBG idag.
Köpte ett par byxor och kofta (som jag inte alls hade råd med) som jag velat ha väldigt länge.

På välsa träffade jag Jacquline och Mikaela också.. alla visste om att Malin mådde piss (a)
Däremot ska Malin hjälpa mig med en liten sak.. (undra om vi lyckas innan jag åker?!)
Hoppas jag  på det? Kanske..

Är sjukt varm nu, känns som jag behöver lite frisk luft.
Borde nog åka hem snart också.. iallafall om jag ska hinna gå ut något, och inte deppa ihop innan !!

Jaja, jag skriver ändå aldrig något roligt så det spelar ändå ingen roll.

Godnatt och LET'S PARTY MY FRIENDS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

..men dagens dåå..?? jaaja, bara åk...du

2008-12-28 @ 00:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback