Vem är du?

i vanliga fall har jag alltid en gissning(och den brukar vara rätt), men denna gången är det antagligen fel..

Sitter just nu i sängen med en mysig morgonrock, resterna av mitt godis och lite tv.
Idag fick jag sluta redan 22:15 och det var väldigt skönt =) Bara 12 timmars jobb idag..
Sitter och försöker prata lite på msn, men det verkar nästan  omöjligt.
Jag måste verkligen vara tråkig.. (speciellet när ingen vill prata)

*CSI Miami*

Jag har egentligen inget att skriva som vanligt. antar att man gör det mest av en vana?
Jag är ganska trött, jag ställt 4 klockor så jag verkligen ska vakna imorgon..
Vaknar jag inte då, ja då vett i tusan vad jag ska göra :P
Imorgon är iallafall Malin tillbaka igen och det blir party på jobb som vanligt:P
Torsdag imorgon och bara fyra dagar kvar sen är jag äntligen ledig :D

Nu blir det mer tv, och kanske lite msn om jag kan få igång samtalen?!

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Här har du en liten enkel utmaning att hämta i min blogg... http://jomari.se/ 2008/12/04/utmaning- barncancerfonden/

//Jonas

2008-12-04 @ 13:41:52
URL: http://jomari.se
Postat av: Truls

Who are you..? jag svara bara på en berättelse ifrån livet. rätt el fel good knows.. svaret kom ifrån mitt hjärta.

2008-12-05 @ 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback