Jo.. tack så mycket.

Blä på dig. Du förstörde nyss min kväll, den som varit bra enda tills nu.

Var i vilket fall trevligt i skövde, den mesta tiden... Ibland önskar jag dock vissa saker, men har lärt mig att önska är inget värt.

Ibland när man verkligen behöver skriva av sig allt, så blir orden meningslös och obetydliga. Jag vet inte riktigt varför det är så? Har inte varit någon som kan förklara det heller. Men det finns säkerligen någon logisk förklaring även till det.. som med allting annat.

Okej.

Jag ger upp.

Imorgon börjar skolan ingen, det ska bli skönt! *Ge mig tillbaka mitt vanliga liv* - Min kalender, stress och massa plugg - Ge mig mitt liv !
Ja, hoppas på att schemat är bra och att dessa fem månader blir underbara :) Jag har massor att se fram emot.

*Umeå v 8?
*Prag 29/3 - 4/4
* Costa Brava 16-25/5 (I guess?;)
* Balen 29/5
*Studenten 5/6


En dag, så blir det kanske så som alla vill? Om inte...synd.

Jag gillar uppmärksamhet, även om jag inte säger det.
Jag älskar kramar, även om jag inte kramas.
Jag vill ha kärlek, även om jag nekar.


Ge mig en ny dag?!

Kommentarer
Postat av: Ebelle

Och du älskar mig, fast att du säger att du hatar mig och att jag är jättejobbig! :D Hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback