Nu är det dax.

Varit hemma idag. Sjuk.
Vet inte riktigt hur jag lyckats bli sjuk nu.. hals, förkyld och massa huvudvärk. Att sitta här förbättrar knappast situationen dock...

Hade teater premiär igår, gick riktigt nice! Sen stannade Jimmy hos mig och nannade med mig! *mys* Har dock varit vaken en massa gånger inatt, så det var skönt att ha någon som pussade mig och lugnade ner mig.

Har kollat lite tv idag, med solglasögon. Har det fortfarande, i hopp om att lindra min intensiva huvudvärk.

Costa Brava är bokat.
Balen vet vi inte var den ska vara.
Och pappa pratade med körskolan.

Var har mer hänt? hrm, typ ingenting.

Jag orkar verkligen ingenting. Min kropp är slut, mina tankar - hela jag!

I lördags hade jag dock en trevlig utekväll med Jimmy, Evy och Frida. Det var riktigt nice (dock var det där jag började känna mig dålig)

Ny vecka och nya tag! Hoppas att jag snart är helt frisk.
Ha det nice!

Kommentarer
Postat av: Ebelle

Krya på dig darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback