Detta eviga jobbandet.

Kom nyss hem från jobb, relativt slapp dag idag.
Ska jobba resten av veckan ut också (förutom lördag eftersom Jimmys mamma gifter sig då) Annars är det precis som vanligt.
Hade tänkt umgås med GUstav idag, men han är inte här så.. Lika lönt att träna då istället.
Träning ons, tors också.. Sedan kan man alltid hoppas att man går ner lite i vikt i Tanzania. Eller gärna mycket.
Jag är inte nice för tillfället.

Men då kan alla vara lugna, jag är fruktansvärt oattraktiv och ganska otrevlig också... :/
Tyvärr.

Jag vill här ifrån.
Det är alltså dåligt. Man ska vilja åka till (för att det ska vara bra) och inte från något annat. Men egentligen, vem bryr sig?
Undra hur mycket det är att göra imorgon? - inte så mycket antagligen -
Försöker hjälpa min syster att tjäna pengar också, men hon verkar inte uppskatta det.
Nu ska jag nog gå ut ett tag, är inte hungrig.

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback