Din lille luring.

Jag visste väl att det var du ;) (egentligen)
Idag var det jobb, likadant imorgon.
Tycker faktiskt om att jobba (trots att jag får gå upp tidigt och jag städar hela dagen)

Idag har inte hänt så mycket annat, åt kyckligsallad å sen glass med strössel å kolasås med JImmy.
Annars rinner tiden bara iväg.

Tänkte hoppa i säng snart, ska ju trots allt upp kl 5.
Inatt blev det inte så mycket sömn: Var på lite fest (svårt att förklara) Var hemma tidigt dock, men lite vin sätter ändå sina spår. Men det var trveligt. Sov dock oroligt eftersom systern min var kvar på festen..


Nu ska jag hoppa i säng.

Kan också tillägga.. att jag redan mår mycket bättre :) Iallafall gladare.
Det är du och jag. Våra beslut. Inga andras. Det angår enbart oss.

Ingen annan.
None

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback