festivalen är slut.

Och tur är väl det.
Men jag är väl precis som alla andra.. även JAG befann mig i HBG både tors, fre och lördag.
I fredags var det helt okej, gick mest rundor å drack cider. Gick på Steakhouse för att bli erbjuden jobb där :P Och självklart för att få gratis cider :P

Igår åkte jag dit i hopp om att kanske få träffa Klas eller Niclas. Men som vanligt blir man alltid besviken.. tyvärr. Inte ens när man hoppas som mest fungerar det.
Träffade Robin, Sanne och Victor tillsammans med lite annat folk på Gröningen.
Ganska fort därefter begav jag mig för att möta Jonas(motorcykelkillen) och vi drack lite cider och umgicks i några timmar :) Det var trevligt som de andra dagarna.
Drack inte så mycket, men hade inte ätit så mycket heller... :/
Och att man sedan har sömnbrist (under de senaste 3 dygnen) gör ju inte saken bättre. Mådde ganska kasst imorse.
Skulle trots allt börja jobba 6:30 och fick jobba till 16:15. (kom precis hem)
Blivit 3,25 timmars övertid på två dagar.
Imorgon är det jobb igen..

Är lite synd att jag inte hunnit umgås med Gustav alls. Men ja, han har det kanske bättre där han är nu. Om jag är ledig på tisdag och han är kvar kanske det kan bli en heldag?

Jag borde egentligen sova... :/ Hela kroppen värker. (då känns det att man lever)
Även huvudet värker på många olika sätt.

I vilket fall så åker jag om 1,5 vecka till Tanzania. Då ska jag bara umgås med ROBIN och SARA och vi ska ha skit skoj. Och jag ska försöka få ordning både på tankar och allt runt omkring.
De känslor, tankar och allt annat jag haft.. tåls att funderas över.

Jag hör av mig. (som alltid)
men inte ens jag.. orkar bli mer besviken.


PUSS Å KRÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback