FULL FART!

Idag har det  varit en fart fylld dag :P
Gick upp tidigt fför att ringa doktorn.. efter många om och men kom vi slutligen fram till att ta alla vaccin på en vaccinationsbyrå (och jag fick ett nr dit)
Jag har också putsat fönster och städat lite, får dock fortsätta på fredag tror jag.
Imorgon blir det vaccin med Robin (och kanske mamma) Någon lär ju få betala :P haha..
Ungefär 1200 kr. Lagom?

Iallafall, idag har jag gjort något sjukt kul, mysigt och spännande (iallafall för mig)
Idag åkte jag till Lund vid tre, för att sedan bege mig med 4:an mot Gunnesbo för att mötas av Jonas.
Jag följde med Jonas till hans fina lägenhet:)
Vi packade (snarare han) en liten matsäck och hälsade på katten!
Efter det fick jag förbereda mig mentalt för mitt livs åktur :)
Motorcykel. Vi var ute körde i några timmar. Åkte hemifrån honom kl 16:30 och kom hem vid 20:00
Han körde jätte fint med mig, och det var riktigt mysigt.
Ångrar som tusan att jag inte tog någon bild på mig i läderställ, handskar, hjälm å ryggskydd.
Jag såg rolig ut. haha!
Men gud vad skoj det var :) Och jag fick åka massa långt och fort :)
Har man tur kanske han tyckte jag var lite trevlig och bjuder med mig någon mer gång.
Jag fick se en massa natur i skåne, och se platser jag aldrig varit på.

Vi stannade vi ett slott med en sjö runt sig och en massa skog. Vet inte riktigt hur länge vi satt där. Men det var nice.

Nu är jag iallafall hos JImmy, får väl försöka vara lite social :)

PUSS!None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback