Godnatt och sov gott.

Nu är det dax för mig att knyta mig...
ska sova själv för första gången på länge :/
Ska upp kl 5 imorgonbitti och duscha. Börjar ju som sagt jobba 6.30!

Har nyss kollat på "So you think you can dance", är faktiskt ganska underhållande :)
Jimmy ringde mig nyss, så väntar på hans samtal nu.
Är trött.

Blev ingen träning för passet var inställt :( Blir träning imon istället..
Har börjat plocka fram kläder till Tanzania nu också, är ju trots allt en hel del saker som ska med... :/
Nej fan, nu måste jag sova. Är sjukt trött.

PUSS å KRAM
Godnatt.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback