Godnatt.

Tänkte sova nu för en gångskull.
Började ju jobba 10 imorse, var hemm vid 22 nu ikväll.
Klassen gick bra trots allt :D

Jimmy är ute och går.
Elin sitter vid datorn.
Å Gustav(min vän) umgås med Lelleh som vanligt (elins vän).

Jag är nog ändå ganska bitter (tänkt om sen igår)
Jag har dock inte riktigt kommit på varför.

Jobbar iallafall imon, tänkte träna sen.
Onsdag fyller Frida år, så ska nog fika då :D Sen ville kristoffer också göra det.
Vi får se vart veckan leder.
Fredag ska nog firas med teaterfolket, lördag bröllop och söndag jobb?
Vet att morgondagen ser ut så iallafall.

Robin har dessutom äntligen bokat tid för att vaccinera oss (andra gången) :D

Jo, slutligen .. en annan sak.

Om det står att ett sms är utgående? vad innebär det?
- har det itne alls skickats eller väntar man på rapport?
Jag hade för mig att jag fick det.. (problemet uppstå om sms:et kommit fram, men personen ifråga inte vill svara) ska man så skicka sms:et en gång till?
Svåra problem detta.

VI HÖRS!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback