hrm..

jag vet inte om jag bryr mig egentligen..
saken är egentligen den att jag inte riktigt vet vad det är.

Jag känner mig tom men lycklig.
Går det ihop?

Livet är fint. Jag åker till Tanzania, jag har jobb, och vädret är fint.
Jag och Jimmy har det fint på vårt eget lilla sätt :)
Ja, solen den lyser verkligen.
Synd bara att jag är blekast i Sverige och tjockast i Skåne.
Jag har verkligen gått upp en massor :( å känner mig lagom oattraktiv.
Men varför klaga? Orkar jag egentligen inte göra..

Men det är sant.. att man ska se upp för vilka som är ens riktiga vänner.
För tillfället har jag i princip inga..
Men alla växer upp och ifrån varandra.
Livet är inte som innan och kommer aldrig bli.
Kanske är det svårt att bara vara vän med mig? Eller så bara är alla mina vänner likte dåliga på att höra av sig som mig.
Men vänner är till för att behållas, och för att skaffa nya?
Att skaffa nya är inga problem.. inte för mig iallafall, undrar om mitt utbud kanske är för stort?
Men vilka är äkta?

Just nu vet jag vad jag helst vill göra.
Det finns några få personer jag vill träffa, och som jag behöver träffa.
Efter Tanzania blir ändå allt annorlunda..
(om jag någonsin kommer hem igen vill säga. Möjligheten att jag blir mördad eller kidnappad ska tydligen vara ganska stor :( )
USCH nej, borde kanske packa lite till? Äta? eller något annat vettigt..

Jobb imorgon igen.
ADJÖ då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback