Hur mår du?

Jo, jag mår precis som vanligt.

Jag avskyr lögner. - speciellt folk som alltid ljuger.
Jag blir besviken när folk inte håller vad de lovar.
Alla kan få förhinder... men inte alltid?

Kom nyss hem från jobbet. Gick relativt snabbt, trots försening.
Imorgon är det jobb igen (precis som resten av veckan)

Igår.
Tror inte jag vill prata om den dagen.
Vet inte riktigt vad jag ska säga, eller om jag borde säga något.

Du och jag. Vi - har iallafall bestämt oss.

Jag är egentligen lycklig. Kanske lyckligare än många andra.
Det är ändå svårt.

Jag funderar på att hoppa över träningen idag och göra något roligt istället.
Tränade faktiskt igår.
och i måndags.

Var finnas alla ni? Är alla borta?
Kanske.
eller så är det bara jag.

PUSS å KRÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback