I'm going to Tanzania!

Då är det alltså bestämt och i princip klart!
Inatt betalade vi(den omtalade trion :Robin Wikström (som alltid stavar sitt efternamn med W, men i passet skriver han med V, : Sara, samma humor, stockholmska, kom också in på pol. kand (precis som jag och Robin) och hon vill också bli statsminister precis som jag, : och slutligen är det då jag, Emma, som är helt underbar helt enkel ;) Och som för övrigt hittade biljetterna som var 1000 kr billigare (a)

Det är snart dax för mig och Jimmy att bege oss hemåt (till mig) Sedan ska vi följa med till Tåssjö (där jag för övrigt tänkte ragga kunder och klasser)
Imorgon är det jobb:) Ska faktiskt bli skoj. Tänker dock linda min handled som säger STOPP för tillfället.
Men det löser väl sig som allt annat.

Jag har tyvärr inte tagit någon bild än. *typiskt mig* Men det kommer kanske ikväll?

Jimmy ska dessutom bli  bartender, så han tränar för fullt hela tiden. Jag tror nog att det kan bli bra :)

Så, annars händer inte mycket. JAG VILL JOBBA! På måndag ska jag ringa typ 5 stycken, och sen ska jag ringa Ing-britt inom FN. Kanske kan man få en liten slant där i efterhand.

Tanzania is nice. Vårt egentligen enda problem nu.. är vart vi ska bo? Men det är ju varmt?
Jag måste skriva packlista och köplista.
Måste vaccinera mig också. (mot typ allt?)
Jag brukar inte bli sjuk, men kan ju vara dumt att chansa:P

Gula febern, malaria och Hepatit. Sen får det fan räcka. (försöker dock förklara att hepatit kommer inte hinna verka eftersom det ska tas med en månads mellanrum, och sen kostar det massor) Men ja det är bara att hosta upp pengar...
Pappa å mamma betalar?
Sen har vi ju slutligen visumet?
Men det löser sig, tar bara tre dagar.
Sedan mat å sånt där nere, plus typ resan som tar ungefär 12 timmar nere i Tanzania.. (som jag för övrigt inte nämnt för mamma)

Jaja, nu ska jag sluta babbla. Och vi ska äta frukost (lunch?) innan vi beger oss hemåt.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Postat av: Jonas

Hallå Gussen, är allt bra med dig??

Kul att du äntligen ska åka till Tanzania, hoppas att du får det bra på resan. :)

Själv blir jag kvar i Sverige hela sommaren och hösten oxå för den delen.

Trevlig Helg... Kram!

2008-07-11 @ 14:28:23
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback