Jag ska bara...

skriva lite blogg innan jag ska sova (a)

Sitter just nu å pratar lite med Linus (som varit i USA i 2 veckor), Jimmy är på mitt rum, Elin, Gustav å Lelleh är på Elins rum... och jag är här.
Ikväll har vi lagat + ätit tacos. Spelade fotboll också. Jag antar att jag var ganska kass.
Men jag kan helt enkelt inte hjälpa hur jag springer :P

För tillfället vet jag inte egentligen. Det finns så mycket jag skulle vilja säga. Men det finns ingen att säga det till. Jag har kommit på att jag inte har några riktiga vänner kvar.
Alla har sina egna liv och utvecklas var för sig.
Jag har massor av bekanta och kompisar. Men alla mina vänner bara försvinner. Slutsatsen måste vara att det är mitt eget fel? Jag antar att jag stöter bort dem.
Medvetet? Kanske.
Det känns dock inte som en tillfällighet. Och varför nu? Och varför alla?
Känns som allt faller isär samtidigt.
Jag minns inte när jag pratade med någon förr.
Jag minns inte när någon fick mig att tänka på annat.
När jag skrattade så hjärtligt att jag bara var lycklig.
Och jag minns inte när jag kände att jag inte kunde leva utan en viss person.
Vad är då felet på mig?
Det måste vara jag som stöter bort alla jag har kära. Eller så är det mitt sätt och attityd som folk tröttnat på.
Kanske har jag förändrats så mycket att ingen känner mig längre och inte alls tvärtom?
Jag vet att jag verkar bitter, och att jag känner mig ful och hemsk.
Men hur kommer det sig? Just nu?
Hänger allt ihop eller är det bara tillfälligt?
Tur man jobbar iallafall, då träffar man folk och kommer bort.
Har tusentals saker att fixa innan jag åker nästa vecka. Tvekar på att jag faktiskt kommer att hinna... :/

Ser dock framemot att åka med Robin och Sara! :D Vi kommer ha sjukt kul. haha.

Nu måste Emma sova, jobb och träning imon. (borde kanske städa mitt eget rum också? NEJ!)

PUSS!

Jag och syster för längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback