Kasst.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Har inte varit fit for fight så att säga.
Igår var jag och fikade med Robin, var gott med en frapino :)
Sedan lånade vi en bok om Tanzania.. det var nice ;) Tror man kan lära sig en hel del av den.

Idag kom Gustav. Och snart ska jag träna.
Det verkar iallafall gå rätt bra.

Var hos min stora syster idag, där hälsar man på allt för sällan :/

Ska jobba tors, fre, lör och söndag nu.
Jippi.
Ingen annan som vill jobba ju (man kan ju förstå det), det blir helt enkelt ingen festival för mig.

Mitt huvud spricker. och allt annat ä knas.
Men jag ska knarka piller nu.

Jag åker snart till Afrika, och då försvinner mina problem och bekymmer......


iallafall för ett tag.



Kommentarer
Postat av: Jomari

Tjena Gumman!

Hoppas att allt är bra med dig trots att du inte är på topp.

Du får se till att vara på topp när ni drar här ifrån så att ni får en skön semester. :)

Nu ska jag glo vidare här på nätet.

Kramar!

Postat av: Jomari

Tjena Gumman!

Hoppas att allt är bra med dig trots att du inte är på topp.

Du får se till att vara på topp när ni drar här ifrån så att ni får en skön semester. :)

Nu ska jag glo vidare här på nätet.

Kramar!

2008-07-23 @ 22:42:05
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback