Kuk i vädret.

Eller ja... ibland önskar man att det åtminstone fanns en i sängen(exakt när man ville)

Ikväll var jag ute å drack en cider med Frida.. det var nice. Vi blev dock varken fulla eller otrevliga. Hade tänkt överraska Jimmy å åka ner och sova med honom.. men han kunde inte.
Så hamnade här vi datorn istället.. sitter på msn å snackar skit som vanligt. Blir väl msn och sen cityakuten(precis som igår)
Jag är ju som sagt ledig denna veckan... Idag har jag tränat, vikt tvätt å kollat tv + Frida då.
Imorgon ska jag träffa Robin och diskutera Tanzania och sen träna.
Sen blir det väl förhoppningsvis en del jobb också.
Skulle behöva en hel del klasser också.. är ioförsig bara 1 juli idag, så har en del tid på mig att hinna med det!

Resten av veckan blir väl som en vanlig vecka.. utan jobb på hotellet. Åker med Elin till K-stad på lördag också.. det ska bli trveligt att umgås lite med min syster. Det kan behövas :P

Jag satt och funderade en hel del när jag åkte med bussen hem...
jag tror att jag behöver tänka tillbaka på allt som varit och allt jag gjorde, å alla människor jag träffat.
Jag glömmer så lätt. Jag vet inte om jag kan göra något åt det?

Skulle lägga in e bild från Grekland, men de var tydligen borta? OKEJ!


FUCK YOU... or just fuck me.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback