Ny morgon, ny dag.

Tisdag!

Följande händer:
Fika med Robin? (är du vaken??!!)
Teaterträff (firande för alla som tog studenten.. och det är bättre sent än aldrig ;)
Hem till Carina och Kallis för att grilla!

Igår följde jag med min kära syster hem till Thomas för ännu en "galen" fest :P
Men det var trevligt som vanligt.

Imorgon åker Jimmy hem och Gustav kommer.
Tänkte träffa Klas på torsdag och sedan kommer Jimmy fredag + att det är LÖNING! (inte för att pengarna går till mig utan till Jimmy) Men i utbyte får jag en helt UNDERBAR resa =D
Sedan blir det jobb denna helgen också.. (inte mycket till Festival för min del)
But I need my money!
Nästa vecka hoppas jag på mer jobb, har förhoppningsvis 2 klasser + att det är bröllop.
Veckan efter har h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback