Onsdag..

hrm.. känns som man inte ha någon koll på dagarna längre.
Kom iallafall nyss hem från jobbet. Var en ganska vanlig dag! dvs helt okej :)

Ikväll blir det träning å något telefonsamtal.
Imorgon börjar jag 6:30 (självklart) men det är goa pengar :P (om man tänker på att jag inte ska jobba på två veckor sen)
Mamma och Elin åker till Ullared så då ska de handla en massa saker som jag behöver till Tanzania.
Sen kan jag ju passa på att använda mitt presentkort på 500 kr till mina malariapiller.. som kostar 600 !
*mm... chokladpudding*

Nu kom mamma å pappa hem igen, och vi tänkte väl fika. Vi är dock en liten "familj igen" Från att ha varit sju stycken sen i onsdags, till 3 stycken idag.
Gustav och Jimmy har åkt hem.
Elin och Lelleh är i Förslöv.

Dessutom så har jag övertrakasserat mitt konto.. så lär inte ringa, eller svara på speciellt många sms (inte förrens nästa tisdag)! Men det får jag leva med (a)

Sedan måste jag säga GRATTIS till FRIDA som blir 19 år idag.. Hade lovat henne en fika (men jag jobbar hela tiden) Vi får ta igen det sen när du börjar i Lund, dessutom har jag redan börjat tänka på present.

Nu blir det fika.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

TACK EMMA:D Självklart är du välkommen till helvetets värsta korridor. Röke innomhus & party så väggarna välter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback