Onsdag.

Idag är en bra dag :)
Gick upp ganska tidigt. Fick ta hand om Aramiz.. (som är sjuk å massa hängig) Städat huset, dvs. diskat och dammsugat. (tillochmed på mitt rum)
Läste lite i min bok och kollade på lite tv.

Om 2 timmar ska jag klippa mig. (ihopp om att jag faktiskt ska hitta dit)
Varken Elins eller Jimmys kamera var ju här, så fick ta en bild med mobilen (se längre ner)
Jag älskar mitt hår.. verkligen. och enda sedan jag bestämt mig för att klippa det älskar jag det ännu mer :)
Ingen tycker dessutom att jag ska klippa av det... men det är ju så varmt, och håret är slitet.
Det växer ju trots allt ut igen :P

Ikväll ska jag hem till älsk, de ska ha grillfest i korridoren bredvid. Så jag antar att jag är där vid halv åtta. Har nästan redan packat ihop alla mina saker :)
Annars händer väl inte så mkt mer.
Vi hörs å synes, laddar upp en bild på mitt "nya" hår när det är klart.. (kanske inte blir så stor förändring trots allt)



That's it :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback