Seniorkonsult.

Jopp. Det är vad jag är nu.
Det är klart att jag är glad. Men känns ändå som jag nått ett viss slut.
Är många saker jag måste ändra på nu.
- Det tar jag tag i på söndag -

Imorgon ska jag och Elin ha en mysig syster-syster dag :) Vi ska åka karuseller, snacka skit och äta gott. Vi ska åka vid 8 (för mamma å pappa ska kolla på Bruce) Sen åker vi vidare till Kristianstad och till farfars lägenhet :)
Jag tror det kommer bli en nice dag.

Jag somnade för några timmar sen.. har haft huvudvärk i fyra dagar nu. Vet inte riktigt varför? Var skönt att sova. Vaknade upp vid åtta och ingen var hemma.
Pappa jobbar å mamma drack vin inne hos grannen.
Elin och Lelleh umgås med mina gamla kompisar (elin börjar bli stor) Det känns mysko.. men samtidigt betryggande.. jag vet åtminstone vilka hon umgås med.. å jag kan dem innan och utantill. haha

Annars var jag med Cia på utbildning idag om Marykay och jag tyckte det gick bra :) Var nyttigt för mig att fräscha upp mina kunskaper också. NU är jag peppad för att gå framåt. Jag vill vara rödjacka den 31 augusti. :D Jag behöver något som ger mig en push och pengar...

Elin ringde nyss, kanske ska joina henne med mina kompisar. haha :) (allt för att ändå hålla koll på henne)
Jag var sugen på att gå ut ikväll,  träffa folk och dricka alkohol. Verkar som att det inte blir av :/

Har iallafall ätit en god sallad nu efter jag vaknade som min syster gjort til mig :)
Nu blir det väl något annat!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback