SJUKT!

Det är ganska sjukt när man tänker efter... hur dyrt det ska vara att flyga till Tanzania.. (av alla ställe)
Jag har blivit som besatt.. (av detta också) Likaså i pengar.. att hitta en resa som är billigare än 15000..
å jo det går ganska bra. men ändå?

Sedan blir jag ganska irriterad över att det skiljer 4000 på att flyga till kenya eller Tanzania. Hur mycket kan det egenligen kosta att åka buss eller vad de nu har där nere? Knappast mer än 4000?

Jag skulle ju rösta för att åka från Köpenhamn till Kenya.. Nairobi.. för ca 8500 kr (tur och retur) problemet är att vi då måste ha två visum.. och det blir 1000 kr. Dvs. 9500.. åtminstone under 10000. Å vad kan de då kosta från Kenya till Tanzania? Ungefär 1000 kr enkelresa.. men det borde man ju kunna få ner?
I vilket fall kostar det bara 12000 kr om man ska klödda sådär mycket.. å ca 14000 med allt inräknat med direkt flyg.
Jag blir trött.

Träningen ikväll var dock skön.. (fast jag har ont i knäet)
Har dock inte duschat (ÄCKEL) Funderar på att göra det nu.. haha :)

Orkar itne leta mer nu.. får ta å fundera på detta under natten.
Imorgon blir det stranden ocj jobb.
JAG BEHÖVER HUDVÅRDSKLASSER!
NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD?


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback