Skulle du?

vara ärlig och säga som det är?

förmodligen inte.

Har inte fått jobb denna veckan heller.. suck. (inte förrens lördag/söndag) och jag som behöver alla pengar. Måste verkligen beställa biljetter till Tanzania om vi ska åka. Men var ska jag få alla pengar ifrån? suck.

Igår hade jag en jätte trevlig och mysig kväll med Klas. Vi alltid kul ihop ;)
Natten med darling blev ju knappast sämre.. *tihi* Inte imorse för den delen heller...
Men fytusan vad det åskade inatt. helt sanslöst! Hela huset skakade.

I fredags blev jag full som tusan.. vilken snedtändning. (men gjort är gjort)
Lördag umgicks jag med min syster.. kunde varit roligare, men ändå helt okej :)
Sedan kom älsk tillbaka till mig, men han åkte hem nu idag igen.

Får se hur det blir resten av veckan.

Har egentligen ingetatt skriva. Tänkte kolla Bigshots nu kl 21:00. Gillar det som fan ;)

PUSS å KRÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback