Skulle jag?

Vara irriterad? knappast.

Är ju fint väder idag igen. Det är väl skönt. Var ute i solen igår i max en halvtimme och jag är helt röd. *jippi*
Men ska till stranden ändå.. för jag älskar ju stranden....
Varför existerar stranden?

Fick tacka nej till att jobba i helgen också...Kändes kasst eftersom jag Verkligen behöver alla pengar jag kan få/tjäna..
hoppas bara jag får jobb nästa vecka istället :/ *suck*
Jag hatar att pengar alltid blir ett problem. Så fort jag har massa pengar behöver jag mer. Jag har sparat i princip alla mina pengar jag haft under säkert 1,5 år nu.. å nu var det dax igen. Är väl lika bra att vänja sig.
Men inte är jag bitter. Är lätt att det låter så ibland.
Är mer min frustration över att alltid jobba å sen ändå inte ha några pengar.. haha.. Men så är det iofs. för de flesta..

Sen kan jag bli lite smått fundersam över en del människor.. vad tänker folk med? -jag fattar nada-
Väntar för tillfället på pappa som tydligen också ska med till stranden..

Ikväll är det jobb annars, måste åka och handla först.  Cia (mina nya konsult och min gamla klasskompis) kommer för att observera mig.. vilket betyder att jag måste vara extra duktig :P haha
Men jag behöver klasser, å pengar och ett liv. suck.

Jag har huvudvärk idag igen.. fattar inte detta? Huvudvärk i tre dagar? fuck of.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback