Tack.

För den fina kommentaren, tyvärr var den anonym så vet inte vem den var i från!

Idag är det fredag, och imorgon är det jobb.
Sov ganska länge med tanke på alla mina drömmar om Afrika inatt. Drömde också att jag tappade min framtand (igen)

Hittade en bild idag på just den motorcyklen jag åkte, man ska dock inte kopiera andras bilder utan lov.
Igår vaccinerade jag mig för Gula febern och Hepatit A+B. Nästa spruta blir om tre veckor. Kostnaden blev 900 kr + 550x2 (så 2000 kr) JIPPI!
Dessutom ska man ta malaria piller, som kostar SKJORTAN! Vi har inte riktigt bestämt om vi ska hämta ut dem eller ej. Det ska tydligen räcka med långarmat, myggnät och mittstift. Men vi får som sagt se.

600 kr är ganska mycket på något som endast ger 50-60% skydd. Man kan alltid resonera som min syster...
Elin: - Men va fan? Om pillerna nu är så dyra å de inte ens är säkra, då är det ju bättre att få malaria och bota det när du kommer hem om det nu är så lätt?

Ja, vad vet jag? Kanske inte är så jäkla kul att ha malaria. Men sen verkar ju inte bieffekterna speciellt roliga heller av pillerna :/ USCH!

Idag vet jag inte vad som händer, tänkte kanske åka å hälsa på min stora syster och lämna hennes mascara. (har ju fått alla MK saker) Sedan kommer Jimmy, å jag ska städa å duscha. Annars händer nog inte så mycket.

Gustav kommer kanske nästa vecka, då får vi se hur det blir.. *hrm* Kan gå lite hur som helst :P Jimmy ska ju få träffa honom för första gången (sista?). Men det ska väl gå... bra?!

Jaja, nu får vi se vad som sker. :P
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback