tankar.

Jag är faktiskt inte bitter.
inte sur,
eller arg för den delen heller.

Jag mår faktiskt ganska bra just nu.
Det känns för en gångskull.. som att allt kommer att ordna sig.
Även om jag inte vet hur.

Jag vet att jag verkar konstig.
Jag verkar sur.
Arg.
Avundsjuk.
Hatisk.
irriterad..
å allt annat.

Men är faktiskt inget av det,
Känns mest som att allt händer, eller snarare en massa olika saker.
Jag har inte riktigt lärt mig mitt nya jag, och hur jag bör bete mig.

Jag tänkte sova nu.
Måste ge Jimmy lite av den kärlek jag faktiskt har.
Jimmy är min käraste. Även om vi är tillsammans eller ej.
nära eller långt borta.

Jag vet hur jag känner..
bara inte hur jag vill ha det.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback