Vackert väder.

Ja, det är ju en exotisk sak nu för tiden.
Har nyss suttit ute i solen och druckit en smoothie :) Det var härligt.
Skulle ju träffat Robin idag, men det blev inte av. :( Kanske på fredag? Har iallafall kollat upp lite med visum å flygbiljetter å sådant. Inte så billigt nej. Men va fan? En gång i livet och aldrig mer?

Ikväll blir det spinning :D NICE. Är också tid för samma diet som tidigare. INGA kolhydrater. Me and my sis.
Det kommer att gå fint.

Jag måste verkligen ringa resten av mina kunder idag.. har fått en del svar på mailen. Och det är bättre än vanligt. Men om inte fler svarar så blir det ungefär 50 stycken till att ringa...

Men men, nu tänkte jag ta en paus och åter följa mina tvserier. Det villsäga Cityakuten, Advokaterna och Once and again. *mums* Gamla avsnitt alltihopa. Nostalgix1000!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback