565 :-

Så mycket kostade min mobilräkning denna månaden.
-har en huvudvärk som börjar närma sig- skiiiit.

Jag förundras över att av 77 utskickade mail så har inte en enda svarat.. *nu måste jag ringa precis alla* Jag hade hoppats på lite respons...

Det är inte det att jag är besviken.. det är väl mer att jag hoppats på mer..
suck?!

Ovan på allt känner jag mig tjock igen.. och hur gick nu det till igen? Känns som jag gått upp massor speciellt på magen, och brösten är pluffsiga och armarna BLÄ! -jag fattar typ ingenting-
Att Jimmy bor här funkar helt okej :) Är mysigt att sova med någon....å han finns alltid där. Är kanske precis vad jag behöver?

Imorgon ska jag till tandläkaren, på min lediga dag... helt ledig faktiskt.. för Jimmy ska till Lund/Ystad.. så jag tänkte nog träna (eftersom mitt pass blev inställt idag, ska dock snart gå ut en runda och kanske göra situps innan Sex and the city filmen)
Klas undra om vi skulle göra något i veckan, imon kanske är en bra dag?
För det blir jobb igen på fre/lör.. Idag ska man dock inte klaga på jobbet, städade personalstugan (jag lovar ingen har varit där på 100 år... typ) Massor av spindlar å skit och mög. Men jag fick beröm när den var klar iallafall :D Kändes gött!

Ja.. fick lön idag. Har ungefär 1600 kvar.. JIPPI! Thank god for working ;O Usch ja.. men massor som måste betalas..jaja, man ska inte klaga. Nästa lön bli högre :) å mindre räkningar. GOTTE! Och om bensinen inte kostat en förmögenhet hade det gått bättre :P 300 kr idag.. ungefär vad jag tjänade på att jobba idag.. gahh!

Jaja, jag kände bara för att klaga lite.. får väl bli lite motion, mat och film.. sen ska jag sova lagom länge imorgon!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback