är det bara jag som inte?...

Fattar? Jag hittar verkligen inte mina egna kontakter på denna sida. *piss*

Jaja, nu ska jag snart åka iväg för ett nice spinningpass. Sedan blir det dusch och fussball hos Robin! (ska bara försöka hitta dit också)?! hrm...

Idag var det en jobbedag, men det var ganska chill :) JObbade bara i 4,5 timme så, imorgon blir det 8 istället.
Det var för övrigt jag som drog nitlotten om att få köra ikväll.. så inga öl för mig inte :/ ATTANS!

Egentligen så förstår jag inte varför jag skriver blogg.. för jag kan inte tänka en tråkigare blogg än min... haha.. eller jo, isåfall en blogg där man inte skriver någonting..
Ja, väskan är packad så det är egentligen bara att sätta sig i bilen och köra iväg (ihop om att INTE möta min sjukgymnast, för då är jag i princip död :/)

Sen är det bara att hoppas på SVENSK seger ikväll, 2-1 till sverige gissar jag på :) *LÄTT*
Måste verkligen se till att komma igång med mitt marykay nu i slutet av juni och juli. För om jag ska få ihop mellan 11-15 tusen för att flyga till Tanzania.. så är det fan bäst att börja jobba nu :/ shitabull.

Jaja, nu ska jag dra.
KYSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej Emma det är inte bara du som inte hittar dina kontakter för jag hittar fan inte dem i heller :S.

Störigt som fan!

Jag ska försöka komma ut på en fika snart lovar (a).

Skulle jag kunna få ditt nummer igen ? :S

Jag har tydligen råkat radera det.

Puss å kram

Postat av: Emma B :P

Vet inte hurvidare du kanske har koll på läget..

Men kontakterna är borttagna tills vidare, då de ska samla alla bloggar i samma databas så har de tagit bort nångra funktioner, men det ska komma tillbaka så fort de är klara med omflyttningen :)

2008-07-01 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback