Erkänn.

Att Sverige gjorde ett jävligt bra jobb?!
:D Det var äkta lycka när Zlatan gör det första.. och riktig jävla tur när Hansson gör det andra.. Jag måste erkänna, från att klagat en del på dig blev jag mycket ödmjukare ;)

Jag är glad att jag inte somnade.. å jag säger som mamma, det var ölens förtjänst :D *tihi*

Blev väckt av Elin idag (som ville hem) Det är fan inte alla som har en sån snäll syster du hon :D *ler*
Nu blir det varma mackor och one tree hill! *wiee*
Sen måste jag verkligen städa och omorganisera mitt rum.. speciellt eftersom Jimmys saker nu mera också ska få plats :/ hrm..
Blir ju min sista lediga dag denna veckan.. så kan vara bra att göra något av värde ? *nja*


NU blir det varma mackor och tv!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback