haha LOL på mig!

Jag som var så arg igår.. och idag är jag GLAD!
Jag trodde inte att två av tre (mina inlägg jag skrev igår) publiserades. Men tydligen gjorde dem det.. tihi

Idag gick jag upp kvart över 5, började jobba halv sju.
Hon jag jobbade med först var störd.
De andra var bättre.
Dagen blev bra.
Var hemma vid fyra.

Åkte till väla :)
Köpte mina älskade skor :) Har velat ha dem i snart massor av månader :D :D Och äntligen, nu är de mina.(bild kommer sen)
Var och handlade mat och Jimmy gick på systemet.
Godis och Chips. Vi laddade helt enkelt upp inför matchen mellan Sverige och Grekland.
(inte för att Sverige kanske vinner, men ändå)

Ja, vad finns det mer att säga? JO, att Erik är massa söööt (a)
och att jag älskar mina skor.
Och att Gustav är typ min bästa vän.

Nu är det fan snart fotboll :D
Har blivit erbjuden (tillsammans med Robin) att vara ordförande i Kristianstad (söderport) under FN-rollspelet
Samt så är min ansökan att få åka till Afrika klar och inskickad.

PUSS å KRÄM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback