Hård träning..

Usch och fy, men ändå helt underbart :D
Tränade idag.. var ju ett ganska bra tag sen sist. Men har man tagit studenten så har man (a)!
Är dock fortfarande svettig, så tänkte snart hoppa in i duschen.

Idag har det varit en chill dag. Fikade med Evelyn och Frida, som även min mor joinade på Ebbas.
Inatt sov jag hos Frida, vi drack vin och snckade skit. (det var helt enkelt som vanligt)
Kom ju på mig själv att vi inte pratat sedan studenten (FY)

Men det gick fint ändå... Jag passade då på att hämta min studentskylt (som ingen har sett än)...
Var också nära att ingen någonsin fick lov att se den... Det var framförallt eftersom jag GLÖMDE min skylt på tåget (PUCKO)
Men som tur var fanns den kvar på samma plats 2 timmar senare ;)

Har varit duktig att städa mitt rum både igår och idag, så har dammsugat, dammat, gjort vid i garderoben och ändrat mina sängar.. Är sjukt stolt.
JUst nu ligger JImmy å kollar på fotboll, och det förtjänar han efter att ha lagat mat till lilla mig :D
SEn blir det som sagt dusch, bädda säng och sova.
Imorgon är det JOBB (dock inte förrens 10 JIPPI!) Och på kvällen är det FOTBOLL!
HEJA SVERIGE! Tror vi vinner imorgon, men sen åker vi ut väldigt lätt på lördag... men det var ju kul så länge det varade.


Jaja, nu blir det snart sängen... eller något. Godnatt mina vänner och enjoy.

Kommentarer
Postat av: Evy

Tur att du fick tag på din skylt iaf! ;) Hoppas att den stannar hos dig nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback