Helt slutkörd.

Jag är massor av trött.. å att man snart ska iväg på student och sen 20 års fest gör ju inte saken mycket roligare :O
Eller jo, klart det ska bli kul.. men är så himla trött. :/ Ska jobba imorgon också..
Har däremot fått Jimmy till att köra, så jag kan dricka lite vin (a) - eller snarare mycket -

Jahaja, ikväll tänkte jag inviga mina älskade nya skor :D haha.. alla kommer typ titta på mig. Men jag ska vara fin :D


JAG ÄR TRÖTT!

hrm.. finns det mer kul att berätta? Nja. inte direkt. Tänkte hoppa i duschen. Kanske tar lite nya roliga kort under kvällen? Vad sägs om det...?

För övrigt så tänkte jag ganska mycket under tiden som jag jobbade idag.. (helt ensam, i turbofart!)
Jag saknar Campeon, jag saknar Bea å hennes galna skratt.
Erik och hans blickar.
Emilias frånvarande när hon är närvarande.
Stinas dumma kommentarer.
Sannes stil.
Hela Robin.
Philip och Niklas närvaro.
FRidas ständiga babbel...
Ja, jag saknar faktiskt er :D

men nu måste jag röra på mig!
PUSS å KRÄM

Kommentarer
Postat av: Serben

Saknar dig med sötnos!

/ (Din)Serb

2008-06-15 @ 19:00:36
Postat av: Robin

Jag saknar dig med snygging! Men vi ses ju! :D

2008-06-15 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback